Pengguna Cranberry Collagen dan Sabun Biowhite Collagen...

Kelebihan Cranberry Collagen dan Sabun Biowhite Collagen

✔ Menghilangkan Jeragat

✔ Menyembuhkan Jerawat dan Parut Jerawat

✔ Mengaktifkan Gen Anti-Penuaan

✔ Mengecil dan Menutup Liang Pori Wajah

✔ Melicinkan Kulit Wajah

✔ Mencerahkan Kulit Muka dan Badan

✔ Menegangkan Kulit

✔ Menyamaratakan Ton Warna Kulit Yang Tidak Sekata

✔ Mengatasi Masalah Kulit Berminyak

✔ Menyelesaikan Masalah Whitehead/Blackhead



SMS/Whatsapp sahaja : 019-287 8087

Email : admin@cranberrycollagen5000mg.com



Testimoni

TESTIMONI PENGGUNA CRANBERRY COLLAGEN DAN SABUN BIOWHITE COLLAGEN

 

cikgu

CIKGU AZIEMAH

Kulit cerah tak kusam lagi. Hilang masalah jeragat dan jerawat. Kulit lebih halus, tegang dan licin.

order7

ad11

MAIZURA

Kulit makin cerah, jerawat mengecut, parut jerawat makin pudar, liang pori mengecil, berat turun 2 kg.

order7

dilalarge

DILLA

Kulit tegang, anjal, gebu, licin dan cerah. Berat turun 4 kg.

order7

noralarge

Jerawat kecut dan parut jerawat semakin pudar, kulit semakin cerah, kulit lebih lembab, glowing dan eye bag hilang.

order7

ad1

LANDDY

Sebelum penggunaan Cranberry Collagen 5000mg masalah kulit luaran kusam, kering & bintik jeragat kelihatan dan jerawat besar merah sering keluar di atas dahi tapi selepas menggunakan Cranberry Collagen 5000mg, hanya dengan 1 kotak masalah saya ini selesai.

Dalam 2 minggu saya dapat turunkan berat badan dengan sedikit senaman ringan. Okey itu masalah luaran, bagaimana dengan masalah dalamam?  Hihihi masalah wanita, kitaran kotoran haid setiap bulan tak teratur. Rasa malu juga nak share nie tapi saya nak share juga sebab bukan saya sahaja yang ada masalah sebegini. Ramai wanita ada masalah serupa dengan masalah saya. Saya sudah berjumpa doktor pakar puan tapi masalah ni tetap sama. Buat saya  berputus asa dan selepas penggunaan Cranberry Collagen 5000mg kitaran haid saya kembali normal.

Selama ini saya disahkan doktor ada mengidap penyakit batu karang. Doktor memberi saya minum ubat pembersihan air kencing tapi tak juga boleh hilang. Selepas mengambil  Cranberry  2 hari lepas dah masuk kotak ke-3, saya bangun pagi dan buang air kecil, saya rasa sangat sakit. Rupanya batu karang itu keluar. Betul tak sangka.. Masalah ini bukan masalah saya sahaja tapi masih ramai di luar sana ada masalah yang sama. Produk ini sesuai untuk lelaki dan wanita. Saya syorkan anda untuk mencuba Cranberry Collagen 5000mg ini.

order7

ad55

PUAN HUSNIDAR

3 hari selepas pengambilan Cranberry Collagen, jeragat sedikit pudar tapi masih kelihatan. Selepas 1 bulan, jeragat semakin kurang kelihatana. Selepas 2 bulan, jeragat semakin hilang dan kulit semakin cerah.

order7

ad2

SANDY WEE

Saya seorang ibu muda. Sebelum ni kulit wajah saya gelap dan banyak jerawat. Kulit saya memang sensitif. Pelbagai produk collagen saya dah cuba tapi tak berkesan juga. Tapi sejak saya mengamalkan Cranberry Collagen 5000mg ini, cuma 5 kotak sahaja jerawat saya dah kurang dan kulit pun dah cerah. Masalah buang air besar pun dah ok. Berat badan saya pun dah turun 3kg. Memang memuaskan. Terima kasih kepada Cranberry Collagen 5000mg. Saya juga menggunakan Sabun Biowhite Collagen. Sabun nie mengebukan kulit dan menyembuhkan jerawat saya. Kulit lebih lembut dan licin apabila di sentuh.

order7

ad3

LYNN

Sebelum ni kulit wajah saya kusam dan gelap. Dah puas cuba pelbagai produk dan makan pelbagai collagen yang ada di pasaran tapi semua tak berkesan. Tapi sejak diperkenalkan oleh adik saya mengenai Cranberry Collagen 5000mg ni, Alhamdulilah ianya amat berkesan. Dari wajah yang kusam dan gelap kini jadi cerah. Selain itu, saya mengalami kesukaran untuk membuang air besar sejak dulu lagi. Lagi² selepas bersalin. Tapi sejak amalkan Cranberry Collagen, setiap pagi bila bangun je mesti nak ke tandas dulu..Hehe..Baru makan 3 kotak aje tapi kesannya amat pantas dan memuaskan.

order7

ad4

LIEZA

Jerawat!!! Satu benda yang paling menakutkan bagi sesiapa sahaja. Begitu juga saya. Saya mengalami masalah jerawat di wajah dan di belakang badan. Memang tak ade semangat bila tengok wajah. Tapi sejak saya mengamalkan Cranberry Collagen 5000mg ini, tak sampai sebulan jerawat kecut di wajah dan di belakang badan. Selain itu, kulit badan dan wajah dah cerah. Dari budak yang gelap ke budak yang cerah…Hehe suka sangat². Saya baru makan 6 minggu.

order7

ad8

PUAN NORAZLIN

Makan Cranberry Collagen 4 kotak dalam 6 minggu. Penurunan berat badan sebanyak 8kg. Wajah kelihatan makan cerah dan muda.

order7

ad9

Sebelum mencuba Cranberry Collagen ni, saya berbadan gemuk, warna kulit tak sekata, ada migrain.Dah banyak produk lain yang saya cuba. Dah beribu RM ssya keluarkan untuk membeli produk² kurus tu tapi tiada satu pun tak menepati citarasa daya.Saya hsmpir berputus asa. Sehinggalah seorang kawan menegur saya dan mencadangkan saya mencuba Cranberry Collagen 5000mg ni. Memang tak rugi saya mencuba produk ini. Dalam 2 bulan (4 Kotak) saja saya berjaya turunkan 8kg berat badan saya. Selain berat badan turun, saya lihat kulit saya semakin licin dan cerah.Bintik hitam di muka pun sudah hilang. Migrain saya pun sudah tak ada lagi.Saya berterima kasih pada pengeluar produk ini. Buat masa ini saya sudah mengambil sebanyak 6 kotak Cranberry Collagen 5000mg dan berat badan saya turun sebanyak 14kg dlm masa 3 bulan sahaja.

order7

ad10

AELLY

Saya Aelly (Adik kepada Landdy) Dulu saya guna macam² produk untuk merawat masalah jerawat saya. Setelah menggunakan Cranberry Collagen 5000mg hanya 2 kotak dan nampak perubahan. Saya rasa amat berpuas hati kerana jerawat kemerahan saya dah hilang, Kulit tak berminyak lagi. Pembuangan air besar pun semakin lawas setiap hari. Dulu saya ada rasa sedikit rendah diri tapi kini sayalah yang paling cantik..Hihi..Yang bestnya kawan² asyik memuji je. Jadi saya syorkan pada anda cubalah Cranberry Collagen 5000mg ini. Ada Halal & KKM. Tak rugi mencuba kerana produk ini dan ia sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita.

order7

ad7

PUAN IMAH

Eye bag semakin hilang, kulit lebih cerah dan menegang.

order7

ad6

CIK IDA

Kulit wajah semakin cerah, jerawat hilang dan parut jerawat semakin pudar. Berat turun 4kg. Pengunaan Cranberry Collagen 5000mg selama 2 bulan (6 kotak)

order7